Selam dostum işlemi sen yapmadıysan tedirgin olmana gerek yok.

Konuştuğunuz adam ile yazışmalarınızın bir resmi falan var mı yada mesaj olarak kayıtlı mı?

İfadeni aynen bu şekilde mi yazdırdın?