• 04-05-2015, 20:30:38
    #10
    Hocam elimde skype konusmalarim var bankayaa gelince pesin vermedim parayi sanal kartimdan cektirmistim ya paramda degilim %80 nini dolandiran adamin annesinin telini vermis bana geri atti bana ben iste hapis felan yerim diye korkuyorum Ankara 31. Asliye Ceza Mahkemesi yaziyor eylulde durusmam elimde skype konusmasi var sadece ve diger alisveris yapan kisilerde var sahit ama adamlar istanbulda ben bursada sahit olurlarsa ankaraya mi gidecekler bende durusmaya ankaraya mi gidecegim elimde bir bilgi yok tebligat gelmis eve ama birakmamislar benim teslim almam gerekiyormus sanirim tebligati almasam ne olur

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:30:38 -->-> Daha önceki mesaj 20:18:36 --

    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam.
    KAnıtlar var ise , zaten endişeye gerek yok.
    Kanıt varsa sıkıntı yok
    Hocam
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gonderdıgınız paranın banka dekontu.
    Konusma kayıtlarınızı toplayın bır dosya ıcıne koyun.

    Olan bıtenı anlatın olur bıter.
    Bolanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mahkemede konuşturmazlar. Dosyanıza gerekli ne varsa koyun. Dosyanın içeriğinin dolgun ve yeterli olması en önemli olan şey. Her türlü delil kanıt, sizin masumluğunuzu gösteren şeyi ekleyin. Sonradan delil eklemek sıkıntı olur. Varsa şahit çok önemlidir.
    Hocam elimde skype konusmalarim var bankayaa gelince pesin vermedim parayi sanal kartimdan cektirmistim ya paramda degilim %80 nini dolandiran adamin annesinin telini vermis bana geri atti bana ben iste hapis felan yerim diye korkuyorum Ankara 31. Asliye Ceza Mahkemesi yaziyor eylulde durusmam elimde skype konusmasi var sadece ve diger alisveris yapan kisilerde var sahit ama adamlar istanbulda ben bursada sahit olurlarsa ankaraya mi gidecekler bende durusmaya ankaraya mi gidecegim elimde bir bilgi yok tebligat gelmis eve ama birakmamislar benim teslim almam gerekiyormus sanirim tebligati almasam ne olur
  • 04-05-2015, 21:30:25
    #11
    bir karakola gidip danışabilirsiniz.belki davanın yerinin değiştirirmesi için bir dilekçe vs vardır.gidin bir sorun bakalım bence
  • 04-05-2015, 21:33:00
    #12
    Yaqamoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam elimde skype konusmalarim var bankayaa gelince pesin vermedim parayi sanal kartimdan cektirmistim ya paramda degilim %80 nini dolandiran adamin annesinin telini vermis bana geri atti bana ben iste hapis felan yerim diye korkuyorum Ankara 31. Asliye Ceza Mahkemesi yaziyor eylulde durusmam elimde skype konusmasi var sadece ve diger alisveris yapan kisilerde var sahit ama adamlar istanbulda ben bursada sahit olurlarsa ankaraya mi gidecekler bende durusmaya ankaraya mi gidecegim elimde bir bilgi yok tebligat gelmis eve ama birakmamislar benim teslim almam gerekiyormus sanirim tebligati almasam ne olur

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:30:38 -->-> Daha önceki mesaj 20:18:36 --


    Hocam




    Hocam elimde skype konusmalarim var bankayaa gelince pesin vermedim parayi sanal kartimdan cektirmistim ya paramda degilim %80 nini dolandiran adamin annesinin telini vermis bana geri atti bana ben iste hapis felan yerim diye korkuyorum Ankara 31. Asliye Ceza Mahkemesi yaziyor eylulde durusmam elimde skype konusmasi var sadece ve diger alisveris yapan kisilerde var sahit ama adamlar istanbulda ben bursada sahit olurlarsa ankaraya mi gidecekler bende durusmaya ankaraya mi gidecegim elimde bir bilgi yok tebligat gelmis eve ama birakmamislar benim teslim almam gerekiyormus sanirim tebligati almasam ne olur
    Peşin vermedim, sanal kartımdan çektirmiştim derken?
    Kişiye yaptığınız ödemeyi kanıtlayabiliyor olmanız gerekli. Ödemeyi nereden ne şekilde yaptınız?
  • 04-05-2015, 21:41:13
    #13
    elindeki konuşmaları kaybetme sen. gerekeni onlar yapar. için rahat olsun.
    forumda duruyormu o şahıs.
  • 04-05-2015, 21:52:01
    #14
    aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peşin vermedim, sanal kartımdan çektirmiştim derken?
    Kişiye yaptığınız ödemeyi kanıtlayabiliyor olmanız gerekli. Ödemeyi nereden ne şekilde yaptınız?
    hocam sahisa sanal kartimi verdim baska bir siteden dolar karti mi ne oluyor icinde dolar yuklu adi simdi aklimda degil oradan para satin almis kartimla odemeyi oyle yapmistim 300 kusur bankaya gidip dokumanimi cikarabilirim ama adam kendi adinami aldi bilmiyorum yani herhalde ispat zor olur sadece konusma kaydim var skypeden resim cektim

    kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elindeki konuşmaları kaybetme sen. gerekeni onlar yapar. için rahat olsun.
    forumda duruyormu o şahıs.
    hayir hocam ban yedi coktan sahis bana verdigi tellerden biri annesinin cikti adamin gercek adi yanilmiyorsam sercan akcicek sitedeki ban yiyen nicki proje
  • 04-05-2015, 21:55:52
    #15
    kendini aklayamazsan en az 10 yıl yersin haberin olsun
  • 04-05-2015, 21:58:24
    #16
    Geçenlerde bıçaklandım şikayetçi oldum hiçbirşey olmadı. Bundanda birşey çıkmaz
  • 04-05-2015, 22:28:10
    #17
    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçenlerde bıçaklandım şikayetçi oldum hiçbirşey olmadı. Bundanda birşey çıkmaz


    Geçmiş olsun, bıçaklayan yakalanmadımı ?
  • 04-05-2015, 22:31:20
    #18
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, bıçaklayan yakalanmadımı ?
    eyvallah sağol hocam. Hiçbir bilgi yok. Beni de bilgilendirmediler ne olduğu hakkında.