Hocam elimde skype konusmalarim var bankayaa gelince pesin vermedim parayi sanal kartimdan cektirmistim ya paramda degilim %80 nini dolandiran adamin annesinin telini vermis bana geri atti bana ben iste hapis felan yerim diye korkuyorum Ankara 31. Asliye Ceza Mahkemesi yaziyor eylulde durusmam elimde skype konusmasi var sadece ve diger alisveris yapan kisilerde var sahit ama adamlar istanbulda ben bursada sahit olurlarsa ankaraya mi gidecekler bende durusmaya ankaraya mi gidecegim elimde bir bilgi yok tebligat gelmis eve ama birakmamislar benim teslim almam gerekiyormus sanirim tebligati almasam ne olur
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:30:38 -->-> Daha önceki mesaj 20:18:36 --
geçmiş olsun hocam.
KAnıtlar var ise , zaten endişeye gerek yok.
Kanıt varsa sıkıntı yok
Hocam
Gonderdıgınız paranın banka dekontu.
Konusma kayıtlarınızı toplayın bır dosya ıcıne koyun.
Olan bıtenı anlatın olur bıter.
Hocam mahkemede konuşturmazlar. Dosyanıza gerekli ne varsa koyun. Dosyanın içeriğinin dolgun ve yeterli olması en önemli olan şey. Her türlü delil kanıt, sizin masumluğunuzu gösteren şeyi ekleyin. Sonradan delil eklemek sıkıntı olur. Varsa şahit çok önemlidir.
Hocam elimde skype konusmalarim var bankayaa gelince pesin vermedim parayi sanal kartimdan cektirmistim ya paramda degilim %80 nini dolandiran adamin annesinin telini vermis bana geri atti bana ben iste hapis felan yerim diye korkuyorum Ankara 31. Asliye Ceza Mahkemesi yaziyor eylulde durusmam elimde skype konusmasi var sadece ve diger alisveris yapan kisilerde var sahit ama adamlar istanbulda ben bursada sahit olurlarsa ankaraya mi gidecekler bende durusmaya ankaraya mi gidecegim elimde bir bilgi yok tebligat gelmis eve ama birakmamislar benim teslim almam gerekiyormus sanirim tebligati almasam ne olur