Kapalı kasa, nasıl kırdılar bende hayret ediyorum.
İşlemcinin üstündeki pervane kırılmış. Ana karta bağlı olduğu yerlerden.
neyseki ben pc fişe takmadan açıp baktım. Ve düzeltim ama acılmadı.
Ne yapmalıyım? aras kargoyu aradım, ilçenizdeki şubeye gidin diyor rapor oluştursunlar vb.. Ölme eşşem ölme.
aras kargo teslimatta kırık getirdi.
13
●2.766
- 30-03-2015, 13:50:32İlk önce Aras Kargoyla başlayayım ben.
Firmada çalışan bir arkadaşım var ve kendisinin bana dediği laf şu " sakın ama sakın Aras Kargo ile iş yapma, bir şey gönderme" kargo paketleri havada uçuşuyor, hiç bir özen gösterilmeden kamyona fırlatılıyor demişti. O günden beri hiç aras kargo kullanmadım. Doğrudur yanlıştır bilemem.
İşlemci fanının kargo da kırılması bana zor gibi geldi. Montaj esnasında bir şeyler olma ihtimali daha yüksek gibi. Ama olmaz diye de bir şey yok.
Her türlü hakkınızı arayın derim. Ölme eşşem ölme demeden hakkınızı arayın. - 30-03-2015, 18:01:42Üyeliği durdurulduişlemci üstündeki fan taşınma ile kırılmaz hocam montaj hatasıdır aldığınız yere bildirin yoksa taşınma ile çok zor bir olay o yani taşırken kırmayı başarmışlar ise bu bir yetenek ola bilir
- 30-03-2015, 18:04:34kamyona fırlatıyorlarmış lafını geçtim artık herşey benim gözlerimin önünde oldu.firma olarak aras kargo anlaşmamız var.r10 dan bir arkadaştan masaüstü pc almıştım,arkadaş çok güzel paketlemiş,köpük içinede koymuş kargocu işyerinden içeri girdi,kutuyu benim önümde hiç eğilmeden yere bıraktı,1 metre mesafe oldugunu dusunun,neyapıyosun sen bu nasıl kargoculuk ıcınde neoldugunu bılıyomusun dedım,özürdilerim abi diyor.benim kargomu benim önümde atabilecek kadar cesaretlilerse biz yokken veya aktarma bölgelerinide siz düşünün..sadece aras kargo ıcın demedım bunları,hepsi aynı ...
- 30-03-2015, 18:18:39Kasayı teslim alırken keşke bir açıp baksaydınız, o anda hasarı tespit edip tutanak tutturduğunuzda olay sizden çıkar, artık aras kargo ile gönderen taraf aralarında orta yolu bulur sizin zararınız bir şekilde telafi edilirdi, ama ürünü teslim alıp teslim aldığınıza dair imza attığınızda olay orda bitiyor, siz imza atarak ürünü eksiksiz ve sorunsuz şekilde teslim aldım demiş oluyorsunuz. Aras kargo çok rahat şekilde kendini biz ürünü sağlam teslim ettik bakın imzada burda, alıcı kişinin kırmadığını nerden bilelim şeklinde savunma yapabilir.