kamyona fırlatıyorlarmış lafını geçtim artık herşey benim gözlerimin önünde oldu.firma olarak aras kargo anlaşmamız var.r10 dan bir arkadaştan masaüstü pc almıştım,arkadaş çok güzel paketlemiş,köpük içinede koymuş kargocu işyerinden içeri girdi,kutuyu benim önümde hiç eğilmeden yere bıraktı,1 metre mesafe oldugunu dusunun,neyapıyosun sen bu nasıl kargoculuk ıcınde neoldugunu bılıyomusun dedım,özürdilerim abi diyor.benim kargomu benim önümde atabilecek kadar cesaretlilerse biz yokken veya aktarma bölgelerinide siz düşünün..sadece aras kargo ıcın demedım bunları,hepsi aynı ...