Kasayı teslim alırken keşke bir açıp baksaydınız, o anda hasarı tespit edip tutanak tutturduğunuzda olay sizden çıkar, artık aras kargo ile gönderen taraf aralarında orta yolu bulur sizin zararınız bir şekilde telafi edilirdi, ama ürünü teslim alıp teslim aldığınıza dair imza attığınızda olay orda bitiyor, siz imza atarak ürünü eksiksiz ve sorunsuz şekilde teslim aldım demiş oluyorsunuz. Aras kargo çok rahat şekilde kendini biz ürünü sağlam teslim ettik bakın imzada burda, alıcı kişinin kırmadığını nerden bilelim şeklinde savunma yapabilir.