İlk önce Aras Kargoyla başlayayım ben.

Firmada çalışan bir arkadaşım var ve kendisinin bana dediği laf şu " sakın ama sakın Aras Kargo ile iş yapma, bir şey gönderme" kargo paketleri havada uçuşuyor, hiç bir özen gösterilmeden kamyona fırlatılıyor demişti. O günden beri hiç aras kargo kullanmadım. Doğrudur yanlıştır bilemem.

İşlemci fanının kargo da kırılması bana zor gibi geldi. Montaj esnasında bir şeyler olma ihtimali daha yüksek gibi. Ama olmaz diye de bir şey yok.

Her türlü hakkınızı arayın derim. Ölme eşşem ölme demeden hakkınızı arayın.