Hocam kargoyu veren arkadaşlar üzerine " Kırılır " ibaresi yazdırmadı ise çok birşey olmaz haksız sayılırsınız . Ancak bu varsa tekrar araştırıp gerekli şikayete kargo ile başlayın derim