Merhabalar;
Geçenlerde emniyete gitmem gerekti girişte bakaya olduğum çıktı apar topar askerlik şubesine götürdüler oradaki yardımsever sevimli ablamız 15 günlük bir süre verdi serbest bıraktı. Çözüm olarakta gatadan rapor almamı önerdi
-ben aöf'den af yazısı aldım eylül ayına kadar beklemek zorundayım.bu yazıyı gösterdim yaramaz dediler.
-aileme bakmakla yükümlü tek bireyim
- sağ elimdeki 2.3.4.5 parmakların tendonları kesici alet ile kesildiği için tekrar onarıldı ama şuan %70 çalışıyor.[çeşitli hareketleri yapamıyorum]
Sorum şudur arkadaşlar 1 sene daha ertelemem lazım
İstanbul gatadan sağlık raporu alsam ankara'da geçerli olurmu ?
Açık Öğretime af dilekçemi verdim Ekc2 Belgesini alabiliyor muyum ?
Şimdiden teşekkürler.
Askerlik hakkında önemli
5
●643
- 15-03-2015, 16:45:10
- 15-03-2015, 23:37:26hocam benim bildiğim şube sizi hangi hastaneye sevk ederse ordan almanız gerek yani ankarada yaşıyor ve kütük orada ise sizi şube ankara gataya sevk ediyor ise istanbuldan size rapor vermezler diye biliyorum. ama istanbulda ikamet ediyor ve şubeniz istanbul askeri hastaneye sevk ettiyse orası raporu verirse geçerli sayılır çünkü arkadaşım adana askeri hastaneden rapor alarak muaf oldu.
- 16-03-2015, 02:02:54Peki hocam elimle ilgili olan tendon kesisinde 1 sene kadar erteleme alma şansım varmıdır sizce zira tetik parmağım 3-4 den sonra kitleniyor acıyor ağrılarım oluyorPaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2015, 02:10:05Üyeliği durdurulduİlk önce herhangibir hastaneden alınmış rapor ile, 6 aydan uzun bir sürede iyileşmeyen bir hastalığınız veya 6 aydan uzun süren bir tedavi yönteminiz olduğunu ispatlayabilirseniz, askeri şubeye o rapor ile gidip tecilinizi uzatıyorsunuz. Veya, askeri şubeye gidip, askere hastaneye sevk istiyor, orada bulunun askeri hekimler tarafından incelendikten sonra, askere elverişli değildir raporu, veya 6 ay sonra tekrar gel, bir daha kontrol edelim cevabı, yada kontrol edecek birşey yok, askere gidiyorsun yanıtını alıyorsunuz. Yani iş her türlü askeri hastanede bitiyor. Fakat şubenin sizi sevk ettiği hastanede sizinle ilgilenebilecek bir poliklinik veya klinik yok ise, o hastane de sizi başka bir askeri hastaneye sevk ediyor.
- 16-03-2015, 02:50:13Hocam bir arkadaşın parmağının yarısı kesikti bizde çürük raporu vererek gönderdiler. Silah kullanacağı parmak bildireyimde. Okul işi ile yapabilirsiniz bunun dışında aklıma bir şey gelmiyor.dursunkoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acemi birliğinde bir çok kişi çürük raporu alıp serbest bırakılıyor. Şubenin gittiği hastane sadece prosedör gereği iş yapmaktadır. Temel silah eğitimi verilir sonra durumunuza göre heyetten geçersiniz ve çürük verirler. - 16-03-2015, 10:39:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.dursunkoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okuduğumuza dair aslıdır damgalı bir belge ile sorun çözülür diyebiliyorum.