dursunkoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki hocam elimle ilgili olan tendon kesisinde 1 sene kadar erteleme alma şansım varmıdır sizce zira tetik parmağım 3-4 den sonra kitleniyor acıyor ağrılarım oluyor
Hocam bir arkadaşın parmağının yarısı kesikti bizde çürük raporu vererek gönderdiler. Silah kullanacağı parmak bildireyimde. Okul işi ile yapabilirsiniz bunun dışında aklıma bir şey gelmiyor.

Acemi birliğinde bir çok kişi çürük raporu alıp serbest bırakılıyor. Şubenin gittiği hastane sadece prosedör gereği iş yapmaktadır. Temel silah eğitimi verilir sonra durumunuza göre heyetten geçersiniz ve çürük verirler.