Merhabalar;
Geçenlerde emniyete gitmem gerekti girişte bakaya olduğum çıktı apar topar askerlik şubesine götürdüler oradaki yardımsever sevimli ablamız 15 günlük bir süre verdi serbest bıraktı. Çözüm olarakta gatadan rapor almamı önerdi
-ben aöf'den af yazısı aldım eylül ayına kadar beklemek zorundayım.bu yazıyı gösterdim yaramaz dediler.
-aileme bakmakla yükümlü tek bireyim
- sağ elimdeki 2.3.4.5 parmakların tendonları kesici alet ile kesildiği için tekrar onarıldı ama şuan %70 çalışıyor.[çeşitli hareketleri yapamıyorum]
Sorum şudur arkadaşlar 1 sene daha ertelemem lazım
İstanbul gatadan sağlık raporu alsam ankara'da geçerli olurmu ?
Açık Öğretime af dilekçemi verdim Ekc2 Belgesini alabiliyor muyum ?
Şimdiden teşekkürler.
Okuduğumuza dair aslıdır damgalı bir belge ile sorun çözülür diyebiliyorum.