hocam benim bildiğim şube sizi hangi hastaneye sevk ederse ordan almanız gerek yani ankarada yaşıyor ve kütük orada ise sizi şube ankara gataya sevk ediyor ise istanbuldan size rapor vermezler diye biliyorum. ama istanbulda ikamet ediyor ve şubeniz istanbul askeri hastaneye sevk ettiyse orası raporu verirse geçerli sayılır çünkü arkadaşım adana askeri hastaneden rapor alarak muaf oldu.
Peki hocam elimle ilgili olan tendon kesisinde 1 sene kadar erteleme alma şansım varmıdır sizce zira tetik parmağım 3-4 den sonra kitleniyor acıyor ağrılarım oluyor