• 07-11-2014, 13:57:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar ,
    Bu E-Ticaret sitesi olayı inan kafamı çok karıştırdı. Şimdi benim satacağım ürünler genellikle 2 3 tl kaarla satacağım toplam fiyatıda en fazla 20 lira olan ürünler. Kilo olarakda en fazla 1 kilo gelir daha fazlası yok. Şimdi domain aldık , script aldık bunlar kolay. Tedarikçide buldum evime kadar gelecek malzemeler. Yasal olarak yapmam için ne gibi şeyler gerekiyor ve kaar yapmam için ürün başı 2 3 lira kazançla kazanabilir miyim. Vergisi falan nasıl olıyor. Şirket lazımmış sanırım arkadaşın başka bir ilde şirketi var ofisi diyelim , orayı göstersek faturayıda ordan kessek. Post cihazı almak zorunda mıyım , başka bir kurumla komisyon karşılıgı çalışamaz mıyım. Kargo ücretsiz olarak göndercem 2-3 tl kaar yapıyorum kargo fiyatı 4 tl benim ne yapmam gerekiyor , kargolarla nasıl anlaşabilirim ücretlerinde nasıl bir değişiklik oluyor.
  • 07-11-2014, 14:02:30
    #2
    şimdi şu şekilde kargo olayını açıklayalım
    ben kendi adıma kargoyu gönderirsem ücreti 8 TL dir.
    Ancak kargoda çalışanın adına gönderirsem ücret 4 TL dir.

    Bunu bende yeni öğrendim yararlı olur size.
  • 07-11-2014, 14:10:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi şu şekilde kargo olayını açıklayalım
    ben kendi adıma kargoyu gönderirsem ücreti 8 TL dir.
    Ancak kargoda çalışanın adına gönderirsem ücret 4 TL dir.

    Bunu bende yeni öğrendim yararlı olur size.
    Teşekkür ederim. Anlaşmalı fiyatları nasıl peki bilginiz varmı hocam
  • 07-11-2014, 14:30:41
    #4
    1-2 tl ile kâr yapamazsın
    tahsilat ücretli kargo 10 tl komisyonlar vs.
    iade kargon geldiğinde 10 tane kâr parası boşa gitmiş olacak.
  • 08-11-2014, 04:10:09
    #5
    Esb
    Üyeliği durduruldu
    ZACAMEDIA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ,
    Bu E-Ticaret sitesi olayı inan kafamı çok karıştırdı. Şimdi benim satacağım ürünler genellikle 2 3 tl kaarla satacağım toplam fiyatıda en fazla 20 lira olan ürünler. Kilo olarakda en fazla 1 kilo gelir daha fazlası yok. Şimdi domain aldık , script aldık bunlar kolay. Tedarikçide buldum evime kadar gelecek malzemeler. Yasal olarak yapmam için ne gibi şeyler gerekiyor ve kaar yapmam için ürün başı 2 3 lira kazançla kazanabilir miyim. Vergisi falan nasıl olıyor. Şirket lazımmış sanırım arkadaşın başka bir ilde şirketi var ofisi diyelim , orayı göstersek faturayıda ordan kessek. Post cihazı almak zorunda mıyım , başka bir kurumla komisyon karşılıgı çalışamaz mıyım. Kargo ücretsiz olarak göndercem 2-3 tl kaar yapıyorum kargo fiyatı 4 tl benim ne yapmam gerekiyor , kargolarla nasıl anlaşabilirim ücretlerinde nasıl bir değişiklik oluyor.
    2-3 tl kar ediyorsanız bence site ve pos işine hiç girmeyin.