Konu
E-Ticaret Söylemesi Kolay Ama Gel Gelelim
07-11-2014, 14:02:30
#2
SEOPro
şimdi şu şekilde kargo olayını açıklayalım
ben kendi adıma kargoyu gönderirsem ücreti 8 TL dir.
Ancak kargoda çalışanın adına gönderirsem ücret 4 TL dir.
Bunu bende yeni öğrendim yararlı olur size.