ZACAMEDIA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar ,
Bu E-Ticaret sitesi olayı inan kafamı çok karıştırdı. Şimdi benim satacağım ürünler genellikle 2 3 tl kaarla satacağım toplam fiyatıda en fazla 20 lira olan ürünler. Kilo olarakda en fazla 1 kilo gelir daha fazlası yok. Şimdi domain aldık , script aldık bunlar kolay. Tedarikçide buldum evime kadar gelecek malzemeler. Yasal olarak yapmam için ne gibi şeyler gerekiyor ve kaar yapmam için ürün başı 2 3 lira kazançla kazanabilir miyim. Vergisi falan nasıl olıyor. Şirket lazımmış sanırım arkadaşın başka bir ilde şirketi var ofisi diyelim , orayı göstersek faturayıda ordan kessek. Post cihazı almak zorunda mıyım , başka bir kurumla komisyon karşılıgı çalışamaz mıyım. Kargo ücretsiz olarak göndercem 2-3 tl kaar yapıyorum kargo fiyatı 4 tl benim ne yapmam gerekiyor , kargolarla nasıl anlaşabilirim ücretlerinde nasıl bir değişiklik oluyor.
2-3 tl kar ediyorsanız bence site ve pos işine hiç girmeyin.