Konu
E-Ticaret Söylemesi Kolay Ama Gel Gelelim
07-11-2014, 14:30:41
#4
mutluolmakicin
1-2 tl ile kâr yapamazsın
tahsilat ücretli kargo 10 tl komisyonlar vs.
iade kargon geldiğinde 10 tane kâr parası boşa gitmiş olacak.