SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi şu şekilde kargo olayını açıklayalım
ben kendi adıma kargoyu gönderirsem ücreti 8 TL dir.
Ancak kargoda çalışanın adına gönderirsem ücret 4 TL dir.

Bunu bende yeni öğrendim yararlı olur size.
Teşekkür ederim. Anlaşmalı fiyatları nasıl peki bilginiz varmı hocam