• 17-09-2014, 20:08:04
    #1
    Geçen hafta göz bölümüne randevu almıştım ve hastaneye gittim. Polikliniğe gittiğimde randevu aldığımı söylememe rağmen kayıt bölümünden kayıt yaptırıp gelmemi söylediler.

    Sırada 150 kişi felan vardı sırada beklerken zaten benim randevu saati geçti.
    Kırk yılda bir hastaneye gittik onuda muayene olamadan geri geldik.
    Neden randevu alıp birde kayıt yaptırıyor ve o kadar sıra bekliyoruz.
    Sıra bekleyeceksek neden randevu alıyoruz ? bir mantık bulamadım.
  • 17-09-2014, 22:50:50
    #2
    randevulu girişler için genelde harici bir kayıt masası oluyor.randevudan sonra tekrar kayıdın amacı sanırım hastaneye giriş yapıldığının tespiti için.
  • 17-09-2014, 22:56:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Prej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen hafta göz bölümüne randevu almıştım ve hastaneye gittim. Polikliniğe gittiğimde randevu aldığımı söylememe rağmen kayıt bölümünden kayıt yaptırıp gelmemi söylediler.

    Sırada 150 kişi felan vardı sırada beklerken zaten benim randevu saati geçti.
    Kırk yılda bir hastaneye gittik onuda muayene olamadan geri geldik.
    Neden randevu alıp birde kayıt yaptırıyor ve o kadar sıra bekliyoruz.
    Sıra bekleyeceksek neden randevu alıyoruz ? bir mantık bulamadım.
    Hocam kaydin amaci randevuya gelmeyen hastalar ickn bekleseydinkz skranjz gelirdi 30 dk geciklmeli olsada sirada 150 kisi gorunuyor ama mhrs den randevu alanlara oncelik veriyor sistem ve sira karisik olarak isliyor.
  • 17-09-2014, 23:05:31
    #4
    oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    randevulu girişler için genelde harici bir kayıt masası oluyor.randevudan sonra tekrar kayıdın amacı sanırım hastaneye giriş yapıldığının tespiti için.

    afarukhizarci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kaydin amaci randevuya gelmeyen hastalar ickn bekleseydinkz skranjz gelirdi 30 dk geciklmeli olsada sirada 150 kisi gorunuyor ama mhrs den randevu alanlara oncelik veriyor sistem ve sira karisik olarak isliyor.
    Yani randevu alsakda kayıt yapmak için sırada bekleyeceğiz. Bu konuda mhrs sikayet bölümüne mail gönderdim ilgili hastane ile mesai saatlari içerisinde iletişime geçeceğiz denildi.

    Bu sistemi ben anlamamışsam pasif internet kullanıcısı olan insanlar nasıl anlasın. Daha mantıklı birşey yapabilirlerdi.
  • 17-09-2014, 23:10:14
    #5
    illere göre farklı uygulama var sanırım.
    randevu aldıktan sonra hastanede herhangi bir kayıt alınmaması lazım, sırada kaç kişi olursa olsun, randevu saatini geldiğinizde sizi almaları lazım normalde.
  • 17-09-2014, 23:12:38
    #6
    sistem saçma ne bekliyorsun


    Bir dişe randevu alim dedim 15 gün sonraya var.
  • 18-09-2014, 07:31:19
    #7
    1scripter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    illere göre farklı uygulama var sanırım.
    randevu aldıktan sonra hastanede herhangi bir kayıt alınmaması lazım, sırada kaç kişi olursa olsun, randevu saatini geldiğinizde sizi almaları lazım normalde.
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistem saçma ne bekliyorsun


    Bir dişe randevu alim dedim 15 gün sonraya var.
    Vallahi hocam kırk yılda bir hastaneye gittim onuda muayene bile olamadan geri geldim
  • 18-09-2014, 08:07:29
    #8
    Prej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen hafta göz bölümüne randevu almıştım ve hastaneye gittim. Polikliniğe gittiğimde randevu aldığımı söylememe rağmen kayıt bölümünden kayıt yaptırıp gelmemi söylediler.

    Sırada 150 kişi felan vardı sırada beklerken zaten benim randevu saati geçti.
    Kırk yılda bir hastaneye gittik onuda muayene olamadan geri geldik.
    Neden randevu alıp birde kayıt yaptırıyor ve o kadar sıra bekliyoruz.
    Sıra bekleyeceksek neden randevu alıyoruz ? bir mantık bulamadım.
    Hatanede Çalışan Birisi olarak sunu söyleyebilirim size mhrs den randevuu aldınız 12345678901 tckimlik numarası ile ahmet ahmet adı ile burayakadar hersey normal

    1 - hastanede muayene barkodu alınması : alınan randevunun gercek sahibinin kimlik tesbiti icindir çünkü mhrs den alınan randevulara baska kişilerin getirilmesi cok yasanıyor yani ahmet randevu alıyor ssk sı var ama murat arkadasını getiriyor ssk yok buda ciddi sıkıntılara maruz kalıyor hasta kabuldeki kisiler ki bir kac davasına sahit olduk hastaneye gelen kişi randevu dahi alsa kimlik ibrazı yapmalıdır.

    2 - sıraya gecmeniz konusunda üzüldüm burda hastane yönetiminin bir el atması gerekir siz hasta kabul de calısan arkadasa 9,30 randevulusuyum dediginizde muayene saatinizden önce kimlik tesbiti ile barkodunuzu verebilirdi buda bir yogunluka gelmistir


    MHRS randevu sistemi

    mhrs randevu sistemi her 10 dk bir randevu verir yani 8:30 da ilk randevuyu 8,40 da ikinci randevuyu yani siz 9:30 randevu aldıgınızda muayene sırası 8 i alırsınız ( buarada tek sıralar 1.3.5.7 mhrs ye 2.4.6.8 hastaneye aittir) muayeneler ortlama 9 gibi baslar ve her muayene 10 dk sürmez randevu saatinizden önce olmanız işleyişi hızlandıracaktır
  • 18-09-2014, 08:21:34
    #9
    Saçma bir sistem mevcut randevu aldığın zaman otomatik kayıt yap arkadaşım daha ne bir daha kayıt için hastayı zorluyorsun zaten hastaneler yüzlerce kişi oluyor sabah zaten bir dünya kişi oluyor hastanalerde çıkman işinin bitmesi öğleni buluyor.Geçmiş olsun hocam