Geçen hafta göz bölümüne randevu almıştım ve hastaneye gittim. Polikliniğe gittiğimde randevu aldığımı söylememe rağmen kayıt bölümünden kayıt yaptırıp gelmemi söylediler.
Sırada 150 kişi felan vardı sırada beklerken zaten benim randevu saati geçti.
Kırk yılda bir hastaneye gittik onuda muayene olamadan geri geldik.
Neden randevu alıp birde kayıt yaptırıyor ve o kadar sıra bekliyoruz.
Sıra bekleyeceksek neden randevu alıyoruz ? bir mantık bulamadım.