illere göre farklı uygulama var sanırım.
randevu aldıktan sonra hastanede herhangi bir kayıt alınmaması lazım, sırada kaç kişi olursa olsun, randevu saatini geldiğinizde sizi almaları lazım normalde.
sistem saçma ne bekliyorsun
Bir dişe randevu alim dedim 15 gün sonraya var.
Vallahi hocam kırk yılda bir hastaneye gittim onuda muayene bile olamadan geri geldim