Prej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen hafta göz bölümüne randevu almıştım ve hastaneye gittim. Polikliniğe gittiğimde randevu aldığımı söylememe rağmen kayıt bölümünden kayıt yaptırıp gelmemi söylediler.

Sırada 150 kişi felan vardı sırada beklerken zaten benim randevu saati geçti.
Kırk yılda bir hastaneye gittik onuda muayene olamadan geri geldik.
Neden randevu alıp birde kayıt yaptırıyor ve o kadar sıra bekliyoruz.
Sıra bekleyeceksek neden randevu alıyoruz ? bir mantık bulamadım.
Hatanede Çalışan Birisi olarak sunu söyleyebilirim size mhrs den randevuu aldınız 12345678901 tckimlik numarası ile ahmet ahmet adı ile burayakadar hersey normal

1 - hastanede muayene barkodu alınması : alınan randevunun gercek sahibinin kimlik tesbiti icindir çünkü mhrs den alınan randevulara baska kişilerin getirilmesi cok yasanıyor yani ahmet randevu alıyor ssk sı var ama murat arkadasını getiriyor ssk yok buda ciddi sıkıntılara maruz kalıyor hasta kabuldeki kisiler ki bir kac davasına sahit olduk hastaneye gelen kişi randevu dahi alsa kimlik ibrazı yapmalıdır.

2 - sıraya gecmeniz konusunda üzüldüm burda hastane yönetiminin bir el atması gerekir siz hasta kabul de calısan arkadasa 9,30 randevulusuyum dediginizde muayene saatinizden önce kimlik tesbiti ile barkodunuzu verebilirdi buda bir yogunluka gelmistir


MHRS randevu sistemi

mhrs randevu sistemi her 10 dk bir randevu verir yani 8:30 da ilk randevuyu 8,40 da ikinci randevuyu yani siz 9:30 randevu aldıgınızda muayene sırası 8 i alırsınız ( buarada tek sıralar 1.3.5.7 mhrs ye 2.4.6.8 hastaneye aittir) muayeneler ortlama 9 gibi baslar ve her muayene 10 dk sürmez randevu saatinizden önce olmanız işleyişi hızlandıracaktır