randevulu girişler için genelde harici bir kayıt masası oluyor.randevudan sonra tekrar kayıdın amacı sanırım hastaneye giriş yapıldığının tespiti için.
Hocam kaydin amaci randevuya gelmeyen hastalar ickn bekleseydinkz skranjz gelirdi 30 dk geciklmeli olsada sirada 150 kisi gorunuyor ama mhrs den randevu alanlara oncelik veriyor sistem ve sira karisik olarak isliyor.
Yani randevu alsakda kayıt yapmak için sırada bekleyeceğiz. Bu konuda mhrs sikayet bölümüne mail gönderdim ilgili hastane ile mesai saatlari içerisinde iletişime geçeceğiz denildi.
Bu sistemi ben anlamamışsam pasif internet kullanıcısı olan insanlar nasıl anlasın. Daha mantıklı birşey yapabilirlerdi.