Saçma bir sistem mevcut randevu aldığın zaman otomatik kayıt yap arkadaşım daha ne bir daha kayıt için hastayı zorluyorsun zaten hastaneler yüzlerce kişi oluyor sabah zaten bir dünya kişi oluyor hastanalerde çıkman işinin bitmesi öğleni buluyor.Geçmiş olsun hocam