• 17-09-2014, 17:14:49
    #1
    Merhaba.Ben sürücü kursuna kayıt olmuştum.Bana Eylül ayında ücreti ödersiniz dedi.Bende şöyle bir özel durumum var diyerek kendilerine bir açıklamada bulundum.Dediğim şudur.Ben atama bekliyorum eğer atamam çıkarsa ücreti yatırmayacağım.Dedim bak bunu imzalıyorum bir katagülleye gelmeyim dedim..Sonra bana dediği biz öyle biri değiliz diyor.
    Kurs başlangıcı 13 Eylül.Benim atamam çıktığı için ehliyet alamadan başka bir ile gidiyorum ne sınava girebiliyorum ne direksiyon sınavına.

    Bugün konuştuğumda ücret vermek zorundasınız.Biz milli eğitim bakanlığına masrafımız oluyor 250 Tl vermeniz gerekir diyor.Bu ne şimdi bana dedikleri biz eğer özel durumun gerçekleşirse ücret almayacağız kursu iptal etcez dediler şimdi bi dönüş var ortada.Cumartesi günü adamlarla tekrar konuşmaya gitcem.
    Benim ne yapmam lazım.
  • 17-09-2014, 17:19:22
    #2
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba.Ben sürücü kursuna kayıt olmuştum.Bana Eylül ayında ücreti ödersiniz dedi.Bende şöyle bir özel durumum var diyerek kendilerine bir açıklamada bulundum.Dediğim şudur.Ben atama bekliyorum eğer atamam çıkarsa ücreti yatırmayacağım.Dedim bak bunu imzalıyorum bir katagülleye gelmeyim dedim..Sonra bana dediği biz öyle biri değiliz diyor.
    Kurs başlangıcı 13 Eylül.Benim atamam çıktığı için ehliyet alamadan başka bir ile gidiyorum ne sınava girebiliyorum ne direksiyon sınavına.

    Bugün konuştuğumda ücret vermek zorundasınız.Biz milli eğitim bakanlığına masrafımız oluyor 250 Tl vermeniz gerekir diyor.Bu ne şimdi bana dedikleri biz eğer özel durumun gerçekleşirse ücret almayacağız kursu iptal etcez dediler şimdi bi dönüş var ortada.Cumartesi günü adamlarla tekrar konuşmaya gitcem.
    Benim ne yapmam lazım.
    Hocam sisteme giriş yaptilarsa ödemek zorundasin ki zaten dönemler her ayın 10 unda açılıyor. 250 tl yi öde ve seneti al kapat olayı. Tamamini almadıklarına dua edin alma hakları var.
  • 17-09-2014, 17:20:29
    #3
    Hocam simgenizi değil de, bunu yapın.

    Sert çıkarsanız tahminimce iptal edebilirsiniz senedini. Yumuşak davranmayın sakın ortada bir yalan varsa.
  • 17-09-2014, 17:23:06
    #4
    tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sisteme giriş yaptilarsa ödemek zorundasin ki zaten dönemler her ayın 10 unda açılıyor. 250 tl yi öde ve seneti al kapat olayı. Tamamini almadıklarına dua edin alma hakları var.
    sisteme girdik dediler.bana bu durumu bildirseler di böyle bir açıklamada olmadı dedikleri 16 eylülde hesap ödemem o günekadar.
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam simgenizi değil de, bunu yapın.

    Sert çıkarsanız tahminimce iptal edebilirsiniz senedini. Yumuşak davranmayın sakın ortada bir yalan varsa.
    hocam benim anlamadığım benim milli eğitime masrafım oluyormuş 250 tl nası bir durumsa bana dedi 200versen de olur.
  • 17-09-2014, 17:25:20
    #5
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sisteme girdik dediler.bana bu durumu bildirseler di böyle bir açıklamada olmadı dedikleri 16 eylülde hesap ödemem o günekadar.


    hocam benim anlamadığım benim milli eğitime masrafım oluyormuş 250 tl nası bir durumsa bana dedi 200versen de olur.
    Masrafı k belgesi var 0.40 kuruş. Birde başvuru formu var 0.60 kuruş
  • 17-09-2014, 17:25:38
    #6
    Ehliyet Sınavına girmedim ve kurs benden ücret istiyor. Ne yap malıyım?
    Kursiyerin keyfi yada zaruretten sınava girememesi kursun sorunu değildir. Kursiyerlerin sınav listeleri İlçe Milli Eğitimden gelmekte ve temsilci ücretlerinin yatırılması istenmektedir. Ancak, yazılıda dekont süresi içinde, direksiyonda da sınav sonuçları açıklandığında sağlık sorunu varsa, bu belgelenmelidir, sorun olmaz. Dolayısı ile kursun haberi yoksa yada listeler çıkmışsa kurs temsilci ücretini yatırmak zorundadır

    Şöyle bir şey buldum şimdi hocam
  • 17-09-2014, 17:26:12
    #7
    Öncelikle senet bu yazılı anlaşma , eğer sözlü anlaşmada kalsa senet yaptırmazlardı ayrıca senete bu dediklerinizi yazdırmanız gerekirdi. 2. diğer arkadaşın dediği gibi ücretin tamamını almadığına dua etmeniz lazım


    Çözüm yolları :

    onlar milli eğitime masrafları olduğunu söylemişler. Bunun en doğru cevabını ilçe milli eğitim müdürlüğü bakanlığı heyse oraya gidip veya telefonla öğrenebilirsiniz.
  • 17-09-2014, 17:45:34
    #8
    tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Masrafı k belgesi var 0.40 kuruş. Birde başvuru formu var 0.60 kuruş
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ehliyet Sınavına girmedim ve kurs benden ücret istiyor. Ne yap malıyım?
    Kursiyerin keyfi yada zaruretten sınava girememesi kursun sorunu değildir. Kursiyerlerin sınav listeleri İlçe Milli Eğitimden gelmekte ve temsilci ücretlerinin yatırılması istenmektedir. Ancak, yazılıda dekont süresi içinde, direksiyonda da sınav sonuçları açıklandığında sağlık sorunu varsa, bu belgelenmelidir, sorun olmaz. Dolayısı ile kursun haberi yoksa yada listeler çıkmışsa kurs temsilci ücretini yatırmak zorundadır

    Şöyle bir şey buldum şimdi hocam
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle senet bu yazılı anlaşma , eğer sözlü anlaşmada kalsa senet yaptırmazlardı ayrıca senete bu dediklerinizi yazdırmanız gerekirdi. 2. diğer arkadaşın dediği gibi ücretin tamamını almadığına dua etmeniz lazım


    Çözüm yolları :

    onlar milli eğitime masrafları olduğunu söylemişler. Bunun en doğru cevabını ilçe milli eğitim müdürlüğü bakanlığı heyse oraya gidip veya telefonla öğrenebilirsiniz.
    hocam benim derdim adamlar sözünün eri olamadılar.sonradan meb masrafını çıkardılar meb masrafıda okadar fazla değilmiş galiba kuruşlarla ifade ediliyor diğeri 200 tl.
    iki ara bi derede kaldım.adamlar diyor sen izmirde iken 3. sınav hakkında girersen kazanırsın ankaraya gelmen lazım diyor sınav için.benim görev yerim belli olur belki atanır giderim allahın izniyle.sonra dedikleri şu eğer 3. sınava girip kazanamassam ehliyet sınavlarını birdaha kursunuza yazılıp ücret ödermiyim dedim.bişey yaparız diyor.ben ücretin tamamını verip eğitim alsam mı almasam mı kafam gitti
  • 17-09-2014, 18:01:27
    #9
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam benim derdim adamlar sözünün eri olamadılar.sonradan meb masrafını çıkardılar meb masrafıda okadar fazla değilmiş galiba kuruşlarla ifade ediliyor diğeri 200 tl.
    iki ara bi derede kaldım.adamlar diyor sen izmirde iken 3. sınav hakkında girersen kazanırsın ankaraya gelmen lazım diyor sınav için.benim görev yerim belli olur belki atanır giderim allahın izniyle.sonra dedikleri şu eğer 3. sınava girip kazanamassam ehliyet sınavlarını birdaha kursunuza yazılıp ücret ödermiyim dedim.bişey yaparız diyor.ben ücretin tamamını verip eğitim alsam mı almasam mı kafam gitti


    Bende hep işe başlamadan önce anlaşmaya çalışırım ardından masraf çıkmasını istemem çıkacaksa da bunu baştan bildirmelerini isterim. Benimde sürücü kursa aynısını yaptı. Haziran temmuzda sürücü kursuna kayıt oldum sınavı direksiyonu geçtim.

    Sertifikamı almaya gittiğimde 50 lira para istediler bu yasal bir şey değil almaması lazım bende hiç uğraş vermeden direk 50 TL verdim şimdi cebimden 1.300-1.400 TL çıkmış 50 lirayı düşünecek durumda değildim. Ehliyet elime geçtiğimde ilçe milli eğitimi aradım dedim bu yasal mı değil mi para size mi gidiyor ? YASAL bir şey değil ama alıyorlar jhani şu okullarda kayıt parası falan gibisinden düşünebiliriz. Ardından e devletten şikayet ettim bana cevap geldi ilçe milli eğitime gidin diye..


    Sonuç olarak :


    Sizin durumunuzu bilmiyorum nedir ne değildir gitsem mi kalsam mı derdindesiniz. Tam olarak durumunuzu bilmeden bir şey diyemem. İlerde pişman olmayacak bir karar verin yeterlidir.

    Bana kalırsa durumunuz varsa gidin sınava neyse girin zaten 250 TL vereceksiniz. Eğer üzerinde daha fazla para verecekseniz yine karar sizindir.

    Tavsiyem :

    İmkânınız varken ehliyeti alın yarın öbürgün ne olacağı belli olmaz...


    Benden bu kadar...