tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sisteme giriş yaptilarsa ödemek zorundasin ki zaten dönemler her ayın 10 unda açılıyor. 250 tl yi öde ve seneti al kapat olayı. Tamamini almadıklarına dua edin alma hakları var.
sisteme girdik dediler.bana bu durumu bildirseler di böyle bir açıklamada olmadı dedikleri 16 eylülde hesap ödemem o günekadar.
MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam simgenizi değil de, bunu yapın.

Sert çıkarsanız tahminimce iptal edebilirsiniz senedini. Yumuşak davranmayın sakın ortada bir yalan varsa.
hocam benim anlamadığım benim milli eğitime masrafım oluyormuş 250 tl nası bir durumsa bana dedi 200versen de olur.