HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sisteme girdik dediler.bana bu durumu bildirseler di böyle bir açıklamada olmadı dedikleri 16 eylülde hesap ödemem o günekadar.


hocam benim anlamadığım benim milli eğitime masrafım oluyormuş 250 tl nası bir durumsa bana dedi 200versen de olur.
Masrafı k belgesi var 0.40 kuruş. Birde başvuru formu var 0.60 kuruş