Ehliyet Sınavına girmedim ve kurs benden ücret istiyor. Ne yap malıyım?
Kursiyerin keyfi yada zaruretten sınava girememesi kursun sorunu değildir. Kursiyerlerin sınav listeleri İlçe Milli Eğitimden gelmekte ve temsilci ücretlerinin yatırılması istenmektedir. Ancak, yazılıda dekont süresi içinde, direksiyonda da sınav sonuçları açıklandığında sağlık sorunu varsa, bu belgelenmelidir, sorun olmaz. Dolayısı ile kursun haberi yoksa yada listeler çıkmışsa kurs temsilci ücretini yatırmak zorundadır
Şöyle bir şey buldum şimdi hocam