Masrafı k belgesi var 0.40 kuruş. Birde başvuru formu var 0.60 kuruş
Ehliyet Sınavına girmedim ve kurs benden ücret istiyor. Ne yap malıyım?
Kursiyerin keyfi yada zaruretten sınava girememesi kursun sorunu değildir. Kursiyerlerin sınav listeleri İlçe Milli Eğitimden gelmekte ve temsilci ücretlerinin yatırılması istenmektedir. Ancak, yazılıda dekont süresi içinde, direksiyonda da sınav sonuçları açıklandığında sağlık sorunu varsa, bu belgelenmelidir, sorun olmaz. Dolayısı ile kursun haberi yoksa yada listeler çıkmışsa kurs temsilci ücretini yatırmak zorundadır
Şöyle bir şey buldum şimdi hocam
Öncelikle senet bu yazılı anlaşma , eğer sözlü anlaşmada kalsa senet yaptırmazlardı ayrıca senete bu dediklerinizi yazdırmanız gerekirdi. 2. diğer arkadaşın dediği gibi
ücretin tamamını almadığına dua etmeniz lazım
Çözüm yolları :
onlar milli eğitime masrafları olduğunu söylemişler. Bunun en doğru cevabını ilçe milli eğitim müdürlüğü bakanlığı heyse oraya gidip veya telefonla öğrenebilirsiniz.
hocam benim derdim adamlar sözünün eri olamadılar.sonradan meb masrafını çıkardılar meb masrafıda okadar fazla değilmiş galiba kuruşlarla ifade ediliyor diğeri 200 tl.
iki ara bi derede kaldım.adamlar diyor sen izmirde iken 3. sınav hakkında girersen kazanırsın ankaraya gelmen lazım diyor sınav için.benim görev yerim belli olur belki atanır giderim allahın izniyle.sonra dedikleri şu eğer 3. sınava girip kazanamassam ehliyet sınavlarını birdaha kursunuza yazılıp ücret ödermiyim dedim.bişey yaparız diyor.ben ücretin tamamını verip eğitim alsam mı almasam mı kafam gitti