• 23-07-2014, 20:01:01
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sorum açık.Iphone 5s almayı düşünüyordum ancak daha sonra büyük ekran istedim bu yüzden Nexus 5 düşünüyorum.

    Gelecek yaz veya daha öncesi de Iphone 6'ya geçiş yapmayı düşünüyorum.Hem fiyat hem övgüler bakımından Nexus 5 çok iyi geldi.

    Sizce almalımıyım?
  • 24-07-2014, 00:18:21
    #2
    Yukarı
  • 24-07-2014, 00:51:31
    #3
    Alacaksanız iPhone alın bence ben hiç gerçek iPhone kullanamadım ama size en iyi yarayacak olan şey iPhone olabilir çünkü parçaları artık bulunabiliyor ama nexus 5 alırsanız büyük ekran hep problem, cebinize sığmayacak yada ne bileyim yere düşerse kötü falan bayağı durumları var bunları göz önünde bulundurun ama iPhone de de bluetooth olmadığını ve bazı uygulamalara para istediğini falan unutmayın.
  • 24-07-2014, 00:57:31
    #4
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alacaksanız iPhone alın bence ben hiç gerçek iPhone kullanamadım ama size en iyi yarayacak olan şey iPhone olabilir çünkü parçaları artık bulunabiliyor ama nexus 5 alırsanız büyük ekran hep problem, cebinize sığmayacak yada ne bileyim yere düşerse kötü falan bayağı durumları var bunları göz önünde bulundurun ama iPhone de de bluetooth olmadığını ve bazı uygulamalara para istediğini falan unutmayın.
    Hak veriyorum hocam iPhone kalite kokuyor ama direk 6 alacağım.Ekran filan büyüyecek 5s yanında 4 gibi kalmasın istiyorum.Nexus 5'in ekranıda öyle note filan gibi değil,normal ekranı diye düşünüyorum.

    Değerli yorumunuz için teşekkürler.
  • 24-07-2014, 00:57:46
    #5
    hocam nexus 5 kullanıyorum yağ gibi akıp gidiyor ne kasma ne donma herşeyi güzelde birde şarz sorunu olmasa 1 günü zor çıkarıyoruz. Android L Sürümü gelecekmiş şarj iyileştirmesi baya bir yapmışlar umarım şarj sorunu düzelirde 10 üzerinden 10 olur
  • 24-07-2014, 01:05:57
    #6
    windesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hak veriyorum hocam iPhone kalite kokuyor ama direk 6 alacağım.Ekran filan büyüyecek 5s yanında 4 gibi kalmasın istiyorum.Nexus 5'in ekranıda öyle note filan gibi değil,normal ekranı diye düşünüyorum.

    Değerli yorumunuz için teşekkürler.
    Yine sizin bileceğiniz iş ama fazla büyük ekran iyi değil be hocam emin ol. Yere düştüğü zaman bir yerden bi yer patlak veriyor araba camı gibi bir taş gelsin sağ alttan yürüdükçe uzar gider çatlak büyür. Ben samsung galaxy s4 kullanıyorum (replika) 1 adet ölü noktam var gözükmeyen bir biçimde başka hiç bir sorunum yok uzun süredir de kullanıyorum gayet memnunum ama 2 yıl kadar iPhone 4s (replika) kullandım o daha iyi telefondu ama android olması işi bozuyordu. Benim tavsiyem iPhone yönünden. Yine tercih sizin.

    Bu arada rica ederim, konunuza yorum gelmemişti ilk yorumu ben yazayım bahtınızı açayım diyerekten.
  • 24-07-2014, 01:19:11
    #7
    Merhaba, Nexus 5 Çok İyi Bir Telefon Ancak Diğer Telefonlardan Farkları Var (Her Nexus Gibi) Ornegin Sizin Hoş Bir Arayuzunuz Yok Yani Çoğu Kişi Beğenmez. kișileștirmeler Yok Yani İphone Da Bir Özelliğe Waww Diyebilirsiniz Ama Bu Nexus5 de Yok. Şarj Ömrü Kötü. Ses ve Kamera Fena Değildir Ama Yarıştığı Telefonlardan Daha Kötü. Benim Tavsiyem LG G2, Fiyat Sıkıntı Olmayacaksa G3, Veya iphone Almanız.
  • 24-07-2014, 01:23:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    iphone alın bence o daha iyi
  • 24-07-2014, 01:31:04
    #9
    AkilliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Nexus 5 Çok İyi Bir Telefon Ancak Diğer Telefonlardan Farkları Var (Her Nexus Gibi) Ornegin Sizin Hoş Bir Arayuzunuz Yok Yani Çoğu Kişi Beğenmez. kișileștirmeler Yok Yani İphone Da Bir Özelliğe Waww Diyebilirsiniz Ama Bu Nexus5 de Yok. Şarj Ömrü Kötü. Ses ve Kamera Fena Değildir Ama Yarıştığı Telefonlardan Daha Kötü. Benim Tavsiyem LG G2, Fiyat Sıkıntı Olmayacaksa G3, Veya iphone Almanız.
    Anladım hocam ancak işlemci filan kalitelerini araştırdığımda Nexus,g2den bayağı önde.Fiyat sıkıntı değilde iphonenu 6 çıktığında almayı düşünüyorum bu şimdilik götürecek beni.Zaten arayüz meraklısı filan değilim