hocam nexus 5 kullanıyorum yağ gibi akıp gidiyor ne kasma ne donma herşeyi güzelde birde şarz sorunu olmasa 1 günü zor çıkarıyoruz. Android L Sürümü gelecekmiş şarj iyileştirmesi baya bir yapmışlar umarım şarj sorunu düzelirde 10 üzerinden 10 olur