AkilliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, Nexus 5 Çok İyi Bir Telefon Ancak Diğer Telefonlardan Farkları Var (Her Nexus Gibi) Ornegin Sizin Hoş Bir Arayuzunuz Yok Yani Çoğu Kişi Beğenmez. kișileștirmeler Yok Yani İphone Da Bir Özelliğe Waww Diyebilirsiniz Ama Bu Nexus5 de Yok. Şarj Ömrü Kötü. Ses ve Kamera Fena Değildir Ama Yarıştığı Telefonlardan Daha Kötü. Benim Tavsiyem LG G2, Fiyat Sıkıntı Olmayacaksa G3, Veya iphone Almanız.
Anladım hocam ancak işlemci filan kalitelerini araştırdığımda Nexus,g2den bayağı önde.Fiyat sıkıntı değilde iphonenu 6 çıktığında almayı düşünüyorum bu şimdilik götürecek beni.Zaten arayüz meraklısı filan değilim