Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sorum açık.Iphone 5s almayı düşünüyordum ancak daha sonra büyük ekran istedim bu yüzden Nexus 5 düşünüyorum.
Gelecek yaz veya daha öncesi de Iphone 6'ya geçiş yapmayı düşünüyorum.Hem fiyat hem övgüler bakımından Nexus 5 çok iyi geldi.
Sizce almalımıyım?