Alacaksanız iPhone alın bence ben hiç gerçek iPhone kullanamadım ama size en iyi yarayacak olan şey iPhone olabilir çünkü parçaları artık bulunabiliyor ama nexus 5 alırsanız büyük ekran hep problem, cebinize sığmayacak yada ne bileyim yere düşerse kötü falan bayağı durumları var bunları göz önünde bulundurun ama iPhone de de bluetooth olmadığını ve bazı uygulamalara para istediğini falan unutmayın.