windesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hak veriyorum hocam iPhone kalite kokuyor ama direk 6 alacağım.Ekran filan büyüyecek 5s yanında 4 gibi kalmasın istiyorum.Nexus 5'in ekranıda öyle note filan gibi değil,normal ekranı diye düşünüyorum.

Değerli yorumunuz için teşekkürler.
Yine sizin bileceğiniz iş ama fazla büyük ekran iyi değil be hocam emin ol. Yere düştüğü zaman bir yerden bi yer patlak veriyor araba camı gibi bir taş gelsin sağ alttan yürüdükçe uzar gider çatlak büyür. Ben samsung galaxy s4 kullanıyorum (replika) 1 adet ölü noktam var gözükmeyen bir biçimde başka hiç bir sorunum yok uzun süredir de kullanıyorum gayet memnunum ama 2 yıl kadar iPhone 4s (replika) kullandım o daha iyi telefondu ama android olması işi bozuyordu. Benim tavsiyem iPhone yönünden. Yine tercih sizin.

Bu arada rica ederim, konunuza yorum gelmemişti ilk yorumu ben yazayım bahtınızı açayım diyerekten.