• 03-07-2014, 02:37:59
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    23 Yaşındayım arabayla oynamayacağım hocam belki bi jant.
    Janttan bir şey olmaz. Abart egzoz varsa aldığında arabada çıkarttır mutlaka. (çok küfür yiyolar)
  • 03-07-2014, 02:39:48
    #11
    Sahinin adı çıkmış bende yolda sahin görsem yana çekilirim genellikle serseri tiplerde var
  • 03-07-2014, 02:39:57
    #12
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Janttan bir şey olmaz. Abart egzoz varsa aldığında arabada çıkarttır mutlaka. (çok küfür yiyolar)
    Egzoz felan yok hocam. Yaşlı bir amcadan alacağım araba temiz sanayiden çıkma ek bir değişiklik yok yani arabada hiç.
  • 03-07-2014, 02:40:23
    #13
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, artık altıma bir araba alayım diyorum. Aklımda şahin var ama Kayseride yaşıyorum ortalık Arsız Belayı son ses açıp gezen şahincilerle dolu. Onun için toplum tarafından nasıl görülürüm diye endişeleniyorum.

    Ne önerirsiniz?
    Valla ben o tiplere aşırı sövüyorum birde egzoz taktırıp böğürtenler var d*t kadar yolda basanlar var inip camlarını indiresim geliyor b*kunu yiyim sende alma

    Not : Kayserideyim şahincileri boğmak istiyorum
  • 03-07-2014, 02:42:07
    #14
    mtntk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahinin adı çıkmış bende yolda sahin görsem yana çekilirim genellikle serseri tiplerde var
    Aynen hocam bende ondan korkuyorum. İş çıkışı bi restoranta gitsem arabayı çeksem öne millet nasıl bakar bilemiyorum vallahi.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:42:07 -->-> Daha önceki mesaj 02:40:55 --

    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben o tiplere aşırı sövüyorum birde egzoz taktırıp böğürtenler var d*t kadar yolda basanlar var inip camlarını indiresim geliyor b*kunu yiyim sende alma

    Not : Kayserideyim şahincileri boğmak istiyorum
    Beni sen daha iyi anlarsın işte o zaman İş çıkışı bi foruma felan gideyim desem millet ne gözle bakar bilemiyorum. Otobüs en iyisi sanırım ya.
  • 03-07-2014, 02:42:31
    #15
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Egzoz felan yok hocam. Yaşlı bir amcadan alacağım araba temiz sanayiden çıkma ek bir değişiklik yok yani arabada hiç.

    Araba temizse sorun olmaz hocam her şey sizin kullanma stilinizle alakalı. Birde çok rahatsız oluyorsanız bu durumdan onun ayarında farklı bir araç alın. Ayıptır sorması alacağınız şahine ne kadar para vereceksiniz veya vermeyi düşünüyorsunuz ?
  • 03-07-2014, 02:44:26
    #16
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba temizse sorun olmaz hocam her şey sizin kullanma stilinizle alakalı. Birde çok rahatsız oluyorsanız bu durumdan onun ayarında farklı bir araç alın. Ayıptır sorması alacağınız şahine ne kadar para vereceksiniz veya vermeyi düşünüyorsunuz ?
    6k veya 7k TL birşey hocam. Bu fiyata başka araba bulabilir miyim bilmiyorum vallahi.
  • 03-07-2014, 02:48:11
    #17
    O fiyata uno & tempra felan bulabilirsiniz sanırım ama ne kadar yakıyor pek bilgim yok
  • 03-07-2014, 02:48:56
    #18
    Skoda, lada samaralar var mazdalar var var hocam yani bence şahin almayın