• 04-07-2014, 15:59:02
    #55
    Evet hocam arabanın suçu yok. Binen kişiler böyle bir izlenmiş oluşturdu milette. Serseri arabası gözüyle bakılmaktadır.
  • 04-07-2014, 16:01:55
    #56
    Şahin alacagına biraz daha ekle toyotonun eski modelerinden al veya bi çaça mercedes falan gider yani
  • 04-07-2014, 16:03:11
    #57
    şahin parasına mazda 323 al hem tarzın hem farkın olsun
  • 04-07-2014, 16:04:41
    #58
    Dostum toplum tarafından ne düşünülür diye takmayacaksın toplum için alıyorsanda alma zaten
    palio bakmanı tavsiye ederim yada bütçeyi biraz artırıp eski model civic alabilirsin
  • 04-07-2014, 16:19:26
    #59
    Şahin parasına Lada Vega öneririm, kalite olarak, motor olarak daha iyidir. Serseri arabası da değildir
  • 04-07-2014, 20:08:06
    #60
    Misafir
    Türk arabasına binmeyen sonradan görmeler tarafından uydurulmuş bişey. Takma kafaya o doktorların bindigi hundaylardan iyidir
  • 04-07-2014, 22:28:13
    #61
    bizim şahin arabamız vardı hemde aile arabamız çok güzel temizdi sonra uno aldık hey gidi.

    bence içinde oturana göre değişir ama cebine 5 lira geçen lpg alıp sokaklarda kız peşine düşüyor bide 100 kişi doluşmuyolarmı o arabaların içine ah ah
  • 05-07-2014, 00:01:12
    #62
    Bunun gibimi

  • 05-07-2014, 09:32:15
    #63
    15-30 yaş arası hatta bazen tuhaf şekilde, kamyoncu kılıklı 50-60 yaştaki cins elemanların bile içine girdiğinde artistik yaptığı teneke parçasıdır.
    Araç üretildiği amaç dışında, yürüyen pavyon, disko, keş mekanı, her türlü alım satım işine alet olmaktatır. Bu durumlarda genelde süren kişinin suratına bakarak 10 dk kadar küfretmişliğim vardır çoğu zaman.
    Almayın kardeşim, git skoda felicia al çok daha sağlam arabaya binersin, ne bilim corsa al, başka bişi al, kuş grubunda uzak dur.