bizim şahin arabamız vardı hemde aile arabamız çok güzel temizdi sonra uno aldık hey gidi.

bence içinde oturana göre değişir ama cebine 5 lira geçen lpg alıp sokaklarda kız peşine düşüyor bide 100 kişi doluşmuyolarmı o arabaların içine ah ah