• 05-07-2014, 09:48:01
    #64
    Fabrika çıkışı halinde kullanırsanız kimse birşey demez



    http://www.youtube.com/watch?v=lxtDAQ7pVR0
  • 05-07-2014, 13:11:31
    #65
    Şahin almaktansa yürüyün daha iyi hocam.. Aynı paraya arkadaşların dediği gibi Uno alınabilir.
  • 05-07-2014, 13:14:07
    #66
    Kurumsal PLUS
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok be hocam ne façası. Ayağımı yerden kessin yeter. Ama işte Kayseri toplumu şahini görünce bi geri adım atıyor façalı, façasız vs. fark etmiyor gibi pek. Şahinle bi restoranstın önüne dursam mesela nasıl bakarlar bilemiyorum.
    Katılıyorum. Maalesef bende şahin doğana ön yargılıyım. Neden ısrar ediyorsunuz ki şahinde. O fiyatlara daha oturaklı güzel araçlar alabilirsiniz.
  • 05-07-2014, 13:15:30
    #67
    Allah göstermesin kaza esnasında bırakın içindekileri korumayı kendinden bir tane sağlam parça bile bırakmayan bir aracı almayı düşünmeyin. Bütçeniz şahin uno tarzı arabalara yetiyorsa eskilerden önerebileceğim en güvenli araba ford taunus veya mercedes en azından Allah korusun kaza geçirirseniz bir şansınız olur.
  • 09-07-2014, 15:26:46
    #68
    Misafir
    Hocam ben anlamıyorum millet şahinle kaza yaparsin yok şöle yok böle ya 7 milyarlık hangi arabayı alırsan al tabiki mercedes gibi olmazki. Ama vur.bi yere 150 TL ver çık saçma sapan amerikan arabalarına para vermeyin temizin den alın bi tane kullanın

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 09-07-2014, 15:29:20
    #69
    Üyeliği durduruldu
    İnsanlar ne diyecek diye kaygılanıyorsan bence git vosvos al. Herkes tatlı olduğunu düşünür o arabanın bi sempatikliği var.
  • 09-07-2014, 18:07:17
    #70
    Düzgün sürersen orjinal şekilde araba parçalarını değiştirmezsen abarıya kaçmadan neden serseri arabası olsun
  • 09-07-2014, 18:10:48
    #71
    Ferranin içindede olan kişi bazı şekillerde artizzlik yapar, değişik haraketler yaparsa oda serseri olur.
    Arabanın serserlikle bir alakası yokki.
    Önemli olan sürüş tarzı, çevreyi rahatsız etmeme, hal ve haraket yani.