Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok be hocam ne façası. Ayağımı yerden kessin yeter. Ama işte Kayseri toplumu şahini görünce bi geri adım atıyor façalı, façasız vs. fark etmiyor gibi pek. Şahinle bi restoranstın önüne dursam mesela nasıl bakarlar bilemiyorum.
Katılıyorum. Maalesef bende şahin doğana ön yargılıyım. Neden ısrar ediyorsunuz ki şahinde. O fiyatlara daha oturaklı güzel araçlar alabilirsiniz.