• 03-07-2014, 03:08:37
    #28


    Araca yakışan birkaç haraket yapmak ile aracı eskisinden daha kötü yapmak arasındaki fark . 1. resimdeki yapacaksan serseri arabası olmaz bence 2. resimdekine çevireceksen apaçi olur
  • 03-07-2014, 03:20:52
    #29
    Hepimiz aslında elelem ne der diyerek yaşıyoruz, bunu sizin için söylemiyorum ben de sizin gibiyim.

    bu elalem ne der? sorusunu göz ardı edip bütçe bu, binebileceği bu, kimseyi ilgilendirmez, benim işimi görüyor diyebilsek aslında her şey çok daha güzel olacak.

    Benim tavsiyem araba temizse, orjinal ise al efendi bir şekilde hiç oynatmadan bin. Eğer durumun müsait olursa Doğan SLX alabilirsen çok daha güzel olur.

    Şahin Ford'sa Doğan SLX Bmw'dir sana o kadar söyliyim
  • 03-07-2014, 03:22:28
    #30
    Bu son zamanlarda sürekli şahinlileri durduruyor polis. Ben geçiyorum sadece bakıyor. Şahin geçiyor çeviriyor 2 defa denk geldim. Başına bela alma mimlendi iyice şahin.
  • 03-07-2014, 03:23:27
    #31
    honda alın hocam 1.5 ex kafanız rahat olur benim rahat.
  • 03-07-2014, 03:23:46
    #32
    Arabanın sağ solu ile oynamaz isen neden serseri arabası olsunda
  • 03-07-2014, 03:26:46
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6k veya 7k TL birşey hocam. Bu fiyata başka araba bulabilir miyim bilmiyorum vallahi.
    Eski model paliolardan bulabilirsiniz van olarak geçenlerden. Bizim burada şahinlere adamlar xenon far takıyor 5bine aldıysa pazarda 10bine koyuyor
  • 03-07-2014, 03:53:18
    #35
    Fiat Tipo 1.6 almanı tavsiye edebilirim. Özellikle İtalyan olanlardan bulabilirsen şahane bi araba. 1 yıldır kullanıyorum çok memnunum. Şahin'in adı çıkmış bir kere.