Hepimiz aslında elelem ne der diyerek yaşıyoruz, bunu sizin için söylemiyorum ben de sizin gibiyim.

bu elalem ne der? sorusunu göz ardı edip bütçe bu, binebileceği bu, kimseyi ilgilendirmez, benim işimi görüyor diyebilsek aslında her şey çok daha güzel olacak.

Benim tavsiyem araba temizse, orjinal ise al efendi bir şekilde hiç oynatmadan bin. Eğer durumun müsait olursa Doğan SLX alabilirsen çok daha güzel olur.

Şahin Ford'sa Doğan SLX Bmw'dir sana o kadar söyliyim