Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, artık altıma bir araba alayım diyorum. Aklımda şahin var ama Kayseride yaşıyorum ortalık Arsız Belayı son ses açıp gezen şahincilerle dolu. Onun için toplum tarafından nasıl görülürüm diye endişeleniyorum.

Ne önerirsiniz?
Valla ben o tiplere aşırı sövüyorum birde egzoz taktırıp böğürtenler var d*t kadar yolda basanlar var inip camlarını indiresim geliyor b*kunu yiyim sende alma

Not : Kayserideyim şahincileri boğmak istiyorum