mtntk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sahinin adı çıkmış bende yolda sahin görsem yana çekilirim genellikle serseri tiplerde var
Aynen hocam bende ondan korkuyorum. İş çıkışı bi restoranta gitsem arabayı çeksem öne millet nasıl bakar bilemiyorum vallahi.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:42:07 -->-> Daha önceki mesaj 02:40:55 --

by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ben o tiplere aşırı sövüyorum birde egzoz taktırıp böğürtenler var d*t kadar yolda basanlar var inip camlarını indiresim geliyor b*kunu yiyim sende alma

Not : Kayserideyim şahincileri boğmak istiyorum
Beni sen daha iyi anlarsın işte o zaman İş çıkışı bi foruma felan gideyim desem millet ne gözle bakar bilemiyorum. Otobüs en iyisi sanırım ya.