Metehaan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şahin serseri arabası mı?
70
●5.215
- 03-07-2014, 02:39:57Egzoz felan yok hocam. Yaşlı bir amcadan alacağım araba temiz sanayiden çıkma ek bir değişiklik yok yani arabada hiç.BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-07-2014, 02:40:23Valla ben o tiplere aşırı sövüyorum birde egzoz taktırıp böğürtenler var d*t kadar yolda basanlar var inip camlarını indiresim geliyor b*kunu yiyim sende almaMetehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Not : Kayserideyim şahincileri boğmak istiyorum
- 03-07-2014, 02:42:07Aynen hocam bende ondan korkuyorum.mtntk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş çıkışı bi restoranta gitsem arabayı çeksem öne millet nasıl bakar bilemiyorum vallahi. 
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:42:07 -->-> Daha önceki mesaj 02:40:55 --
Beni sen daha iyi anlarsın işte o zamanby_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş çıkışı bi foruma felan gideyim desem millet ne gözle bakar bilemiyorum. Otobüs en iyisi sanırım ya.
- 03-07-2014, 02:42:31Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araba temizse sorun olmaz hocam her şey sizin kullanma stilinizle alakalı. Birde çok rahatsız oluyorsanız bu durumdan onun ayarında farklı bir araç alın. Ayıptır sorması alacağınız şahine ne kadar para vereceksiniz veya vermeyi düşünüyorsunuz ? - 03-07-2014, 02:44:266k veya 7k TL birşey hocam. Bu fiyata başka araba bulabilir miyim bilmiyorum vallahi.BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
