Merhaba arkadaşlar,
2 yıllık bir bölüm okuyorum 1. sınıfı bitirdim.
Şimdi KPSS ye Orta Öğretim olarak mı Gireceğim yoksa Ön Lisans olarak mı ?
Yada 2 sinede girebilecekmiyim ?
Bilgisi olanlar cevaplarsa sevınırım.
kpss ön lisans bilgi ihtiyacım var ?
4
●282
- 22-06-2014, 19:10:06Üyeliği durdurulduİkisine giremezsiniz hocam, sadece Bir tanesine girme hakkınız var.
Eğer Önlisans bölümünü uzatmadan bitirebileceğinize güveniyorsanız bence önlisans olarak girin, kadrolar ve atanma şartları daha iyi... Sonuçta sınavdan sonra 4 dönem boyunca tercih hakkınız var.. 2016 Haziran ataması bile 2014 KPSS puanıyla yapılacak..
Tıpkı şu anda ki 2014 haziran atamasının 2012 KPSS puanıyla yapıldığı gibi
- 22-06-2014, 19:17:50Üyeliği durdurulduHocam tesekkur ederım cevabınız ıcın, 2012 de gırıp hıc bırsey bılmeden ve alt yapım hıc yokken ( acık ogretım okudum lıseyı ) 61 almıstım.kayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizce hangısı daha kolay ? bu sefer gırmeden once 1-2 ay calısacagım 80 85 hangı duzeyden alabılırım acaba - 22-06-2014, 19:23:44Üyeliği durdurulduDediğim gibi hocam Önlisans Daha iyi, çünkü ortaöğretim sınavına lisans okuyan mühendisler, matematikçiler falan filan da giriyorlar maksat hem okuyup hem okdukları şehirde memur olmak
Eee bunların seviyesi de oldukça iyi olduğu için 100 net yapan bile anca 90 alabiliyor.. Ben de Lisans Maliye mezunuyum.
2010 'da ortaöğretim girdim 93 nette 87 almıştım.
Kuzenim var 2012 Önlisans sınavında 69 Nette 81 Aldı varın gerisini siz hesaplayın artık
- 23-06-2014, 00:31:23Önlisansı bitirebilircekseniz önlisanstan girin çünkü tek birinden girebilirsiniz .