İkisine giremezsiniz hocam, sadece Bir tanesine girme hakkınız var.
Eğer Önlisans bölümünü uzatmadan bitirebileceğinize güveniyorsanız bence önlisans olarak girin, kadrolar ve atanma şartları daha iyi... Sonuçta sınavdan sonra 4 dönem boyunca tercih hakkınız var.. 2016 Haziran ataması bile 2014 KPSS puanıyla yapılacak..
Tıpkı şu anda ki 2014 haziran atamasının 2012 KPSS puanıyla yapıldığı gibi
Hocam tesekkur ederım cevabınız ıcın, 2012 de gırıp hıc bırsey bılmeden ve alt yapım hıc yokken ( acık ogretım okudum lıseyı ) 61 almıstım.
Sizce hangısı daha kolay ? bu sefer gırmeden once 1-2 ay calısacagım 80 85 hangı duzeyden alabılırım acaba