Merhaba arkadaşlar,

2 yıllık bir bölüm okuyorum 1. sınıfı bitirdim.

Şimdi KPSS ye Orta Öğretim olarak mı Gireceğim yoksa Ön Lisans olarak mı ?

Yada 2 sinede girebilecekmiyim ?

Bilgisi olanlar cevaplarsa sevınırım.