Dediğim gibi hocam Önlisans Daha iyi, çünkü ortaöğretim sınavına lisans okuyan mühendisler, matematikçiler falan filan da giriyorlar maksat hem okuyup hem okdukları şehirde memur olmak Eee bunların seviyesi de oldukça iyi olduğu için 100 net yapan bile anca 90 alabiliyor.. Ben de Lisans Maliye mezunuyum.

2010 'da ortaöğretim girdim 93 nette 87 almıştım.

Kuzenim var 2012 Önlisans sınavında 69 Nette 81 Aldı varın gerisini siz hesaplayın artık