İkisine giremezsiniz hocam, sadece Bir tanesine girme hakkınız var.
Eğer Önlisans bölümünü uzatmadan bitirebileceğinize güveniyorsanız bence önlisans olarak girin, kadrolar ve atanma şartları daha iyi... Sonuçta sınavdan sonra 4 dönem boyunca tercih hakkınız var.. 2016 Haziran ataması bile 2014 KPSS puanıyla yapılacak..
Tıpkı şu anda ki 2014 haziran atamasının 2012 KPSS puanıyla yapıldığı gibi