• 17-06-2014, 22:00:23
    #28
    AbdullahAsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardesim kupe takmakda neyin nesin hevesi yav musluman adam nasil bole yapar sasiriyirum ki nebi ne diyordu kadina benzemeye calisan erkek
    Erkege benzemeye calisan kadina lanet olsun

    Olacak is deil yorum yapmicam dedim tutamadim kendimi once kendin muhasebeni yap bi ince dusun derim yakismaz erkege yakismaz guzel kardesim

    GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    "Yavuz, Kahire Camisi'ne girdiğinde Kahireliler ona Hakimü'l-haremeyn (Mekke ve Medine'nin hakimi) sıfatını verirler ama o bu sıfatı kabul etmez ve "'en olsam olsam Hadimü'l-haremeyn (Mekke ve Medine'nin hademesi) olabilirim" der. Bu olay üzerine o dönemde hademelerin taktığı küpeyi ister ve kulağına bu işareti, hademelerin taktığı küpeyi geçirir." Diğer bir görüşe göre ise Mısır Seferi'nde kulaklarında küpesi olan insanları görüp "Bu insanlar neden küpe takıyor?" diye sormuş ve "köle (kul) oldukları için" cevabını almış ve bunun üzerine "Biz de Allah'ın kuluyuz!" diyerek küpe takmaya başlamıştır. Bunu şöyle açıklarlar: "Taktığı küpe o dönemde köleler tarafından takılan cinstendi, o da kendisini Allah'ın kölesi, kulu olarak görüyordu bunu da kölelerin taktığı küpelerden takarak ifade etmiş oluyordu".

    Padişahın bile taktığı söyleniyor
  • 17-06-2014, 22:04:58
    #29
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada ki yorumlara bakma kendi aklın var fikrin var ne yaparsan yap bizene misal ben küpemde var dövmemde saç uzun sakal uzun misler gibi
    Hocam zaten sadece zorluk vs var mı diye sordum kimsenin düşüncesine göre hareket etmem

    mehmet_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deldirdikten 3-4 gun sonra kupeyle biraz oyna ki deri kupeye alismasin cikarmasi zor olur.
    Bende bi hevesle deldirdim dusuncem suydu 30 yasinda mi takicam kimseyi dinlemeyin belli bir sureden sonra zaten ortamina gore takacaksin hergun kupeyle gezmiyeceksin
    Evet haklısınız hocam bu yaşlarda takılmayacak da ne zaman takılacak yani aynı dediğiniz gibi ortamına göre takmayı düşünüyorum

    toLqahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erkek ADAMA Yakışan En Güzel AKSESUAR Kolundaki HATUN'dur...

    aLıntı
    Sevgiliyi bu şekilde görmek bence kötü bir şey

    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçları uzat küpeyi boşver ha takanlara saygı duyuyorum'da bana uzak küpe. Ama uzun saça hastayım benimde dalgalı yerine göre bazen kıvırcık garip bi saçım var ama 1,5 ay önce gitti içim gitti kesilirken ama yinede uzun

    Konserlere takılıyorsan uzun saç çok iyi oluyor kafa sallamaya filan
    + Kızların ilgisini çekiyor iyi bakım uygularsan
    O hissi biliyorum hocam ya bende bundan 5-6 ay önce kestirmiştim çok pişman olmuştum Allah'tan çok hızlı uzadı

    Valla yaşadığım şehirde maalesef rock konseri olmadığı için takılamıyordum ama Ankara ya okumaya gideceğim belki oralarda bir şeyler olur diyorum


    Zeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahsen ben takıyorum. ancak bu soruyu sorma geregi duyduysan deldirmeni tavsiye etmem. varsa niyetin git deldir. hevesle olucak işler degil bunlar Aile olarak da çevre olarak da tabiki yadırgayanlar olucaktır ancak bi süre sonra sanki küpe kulagında yokmuş gibi oluyor. Ayrıca din iman katanlara söylüyorum buraya yazmış oldugunuz nasihatları çolugunuza çocugunuza yapın. ben çok duydum agzında sigara ile sigara içme oglum diyenleri.
    Sonuna kadar haklısınız hocam ben zaten deldirmeyi düşünüyorum da sadece üniversite sonuçlarım belli olsun aileme o arada söyleyeceğim yoksa karşı çıkıyorlar ne yazık ki
  • 17-06-2014, 22:09:52
    #30
    Vjolenza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    O hissi biliyorum hocam ya bende bundan 5-6 ay önce kestirmiştim çok pişman olmuştum Allah'tan çok hızlı uzadı

    Valla yaşadığım şehirde maalesef rock konseri olmadığı için takılamıyordum ama Ankara ya okumaya gideceğim belki oralarda bir şeyler olur diyorum Daha bugün saçlarımın gerçek olup olmadığını bir kız sordu
    Ankara gelirsen her hafta konser var güzel oluyor üniv. için gelirsen zaten başka bir etkinliği yok Ankaranın
  • 17-06-2014, 22:28:21
    #31
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara gelirsen her hafta konser var güzel oluyor üniv. için gelirsen zaten başka bir etkinliği yok Ankaranın
    Üniv için geliyorum zaten hocam Ankara Yıldırım Beyazıt'a her hafta konser olması iyi oldu o zaman takılırım headbang
  • 17-06-2014, 22:29:53
    #32
    kardesım kulagımda delık saçımda baya uzun ama kazıtmayı dusunuyorum
    kupeyıde ayda bir anca takarım
  • 17-06-2014, 22:35:08
    #33
    kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardesım kulagımda delık saçımda baya uzun ama kazıtmayı dusunuyorum
    kupeyıde ayda bir anca takarım
    Neden hocam sıktı mı sizi bir süre sonra?
  • 17-06-2014, 22:35:54
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Dostum üstüne alınma ama bu tür konuların 2 günlük üye ve özellikle ergenler tarafından açılması bir tesadüf değil sanırım. Bknz: rech34
  • 17-06-2014, 22:38:33
    #35
    leon_ist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum üstüne alınma ama bu tür konuların 2 günlük üye ve özellikle ergenler tarafından açılması bir tesadüf değil sanırım. Bknz: rech34
    Diğer arkadaşın konusunu görmedim hocam yorum yapamıyorum dolayısıyla. Belki yaşımızın verdiği bir heyecandır
  • 17-06-2014, 22:44:09
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Vjolenza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer arkadaşın konusunu görmedim hocam yorum yapamıyorum dolayısıyla. Belki yaşımızın verdiği bir heyecandır
    Evet belkide olabilir, ergenken herkesin zıt davranışları olmuştur. Ama arkadaş fenomendi, ergenliği dolu dolu dibine kadar yaşadı diyebilirim : Neyse konuyu baltamayalım, kolay gelsin